بهترین مارک آبمیوه گیری
نوشته شده توسط : درسا حسینی

اگر قصد خرید دستگاه های آبمیوه گیریر را دارید ، در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به بررسی بهترین برند های موجود در بازار بپردازیم که در زمینه و حوزه ی تولید دستگاه های آب میوه گیری در بازار فعالیت می کنند و از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار می باشند. در ادامه به بررسی برند هایی همچون پاناسونیک ، ال جی ، بوش و... نیز می پردازیم و آن ها را زیر ذره بین بررسی می بریم تا با داشتن اطلاعات بیش تری و دقیق تری در ارتباط با محصولی که می خواهید بخرید با خیال راحت تری نسبت به خرید ان اقدام بکنید. با وجود شروع زمستان و شیوع انوع ویرویس ها بسیاری از مردم ترغیب به خرید دستگاه های آبمیوه گیری در بازار ایران شده اند که در ادامه بیش تر به بررسی آن میپردازیم. 

 

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید غذاساز باید به آن توجه کنید:

 

جنس بدنه

 

نکته دیگری که هنگام انتخاب و خرید بهترین غذاساز باید به خاطر داشته باشید ، مواد بدنه اینگونه محصولات است که بسته به مارک و سازنده دستگاه می تواند از موادی مانند پلاستیک ، فلز و همچنین فولاد ضد زنگ ساخته شود.

توان غذاساز

.قدرت غذاساز می تواند سرعت آن را تحت تأثیر قرار دهد. همچنین باعث فشار کمتر بر روی موتور و دوام بیشتر می شود. حداقل توان قابل قبول برای این دستگاه می تواند 750 وات باشد و تا 1100 وات نیز برسد.

قابلیت تنظیم سرعت

بیشتر غذاسازها دارای کلید روشن / خاموش و کلید دکمه ای هستند. البته برخی دیگر دکمه تنظیم سرعت دارند و شما می توانید میزان برش خوراکی را با توجه به تنظیمات دلخواه کنترل کنید.

میکروسوییچ

این ویژگی در غذاسازها بدان معنی است که اگر تیغه یا دربی در موقعیت صحیحی نباشد ، با فشار دادن دکمه روشن / خاموش دستگاه شروع به کار نمی کند. اگر دستگاهی این ویژگی را نداشته باشد ، ممکن است خطرناک باشد یا به سرعت آسیب ببیند.

جنس تیغه‌ها

از آنجا که این دستگاه با مواد غذایی سرو کار دارد ، باید بتوان قطعات بیشتری را شست. بنابراین اطمینان حاصل کنید که ماده تیغه ضدزنگ و تیز و از نظر کیفیت سودآور باشد. همچنین ، مواد بدن آنها اغلب از پلاستیک ساخته شده است. هرچه کیفیت پلاستیک بدنه بهتر باشد ، شکنندگی آن کمتر و ماندگاری آن بیشتر می شود.

بررسی بهترین مدل های ابمیوه گیری 

 

1) آبمیوه گیری کیچن‌اید KitchenAid 5KVJ0333E Juicer

دستگاه آبمیوه گیری KitchenAid 5KVJ0333E Juicer مدتی است که به عنوان یکی از بهترین و البته گران قیمت‌ترین دستگاه‌های آبمیوه گیری روز دنیا شناخته می‌شود. زمانی که این دستگاه را از جعبه خارج می‌کنید، ظاهر زیبا و جنس بدنه فلزی کوره‌ای رنگِ آن شما را شگفت زده می‌کند، اما این پایان کار نیست. گنجایش مخزن آبمیوه و تفاله این دستگاه کاملا مناسب با یکدیگر طراحی شده‌اند، به طوری که 1 لیتر به مخزن آبمیوه گیری و 1.2 لیتر به تفاله اختصاص داده شده تا در هنگام آبمیوه گیری، پر شدن مخزن تفاله باعث ایجاد مزاحمت برای شما نشود. جنس تیغه این دستگاه، استیل از نوع ضد زنگ است تا نه خطر آلودگی آبمیوه‌های شما را تهدید کند و نه نیاز به هزینه اضافی برای عوض کردن تیغه در بازه‌های زمانی کوتاه مدت داشته باشید.

2) دستگاه آبمیوه‌ گیری Omega NC900HDC Masticating Juicer

آبمیوه طبیعی به‌دست آمده از میوه‌های سالم و مرغوب در مقایسه با آبمیوه‌های بسته‌بندی، مقوی‌تر و سالم‌تر بوده و نوشیدن آن حس لذت بخشی را برای مصرف‌کننده به ارمغان می‌آورد؛ از این‌رو وجود یک آبمیوه‌گیری با کیفیت و قدرتمند به افراد در تهیه آبمیوه طبیعی از میوه‌های تابستانی و زمستانی کمک شایانی خواهد کرد. در حال حاضر انواع و اقسام دستگاه آبمیوه‌گیری با برندهای گوناگون در صنعت لوازم خانگی برقی موجود است. انواع دستگاه آبمیوه‌گیری از صدای بلندی برخوردار هستند؛ بنابراین هنگام خرید باید به میزان صدا، لرزش، قدرت و جنس تیغه‌های آبمیوه‌گیری توجه کرد تا محصولی ایده‌آل و کاربردی را با قیمت مناسب از برند معتبر خریداری کنید. آبمیوه‌گیری Omega NC900HDC Masticating Juicer یکی از بهترین محصولات موجود در بازار به‌حساب می‌آید که به عنوان نوشیدنی ساز فوق‌العاده مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مدل آبمیوه‌گیری، عملیات آبگیری را در دو مرحله و سرعت قابل تنظیم انجام می‌دهد که آبمیوه با ماندگاری طولانی مدت را با سرعت کم 80 دور در دقیقه و جلوگیری از افزایش گرما و اکسیداسیون مواد تهیه می‌کند. در ادامه جدول مشخصات و خصوصیات دستگاه آبمیوه‌گیری مدلOmega NC900HDC Masticating Juicer را مشاهده می‌کنید:

 

3.  آبمیوه گیری کنوود Kenwood JE880 Juicer

Kenwood سال‌هاست که نام خود را به عنوان یکی از باکیفیت‌ ترین برندهای لوازم خانگی دنیا بر سر زبان‌ها انداخته است. یکی از تولیدات قابل تحسین این برند، دستگاه‌های آبمیوه گیری‌اش بوده و هست. دستگاه آبمیوه گیری Kenwood JE880 Juicer یکی از پرقدرت ‌ترین آبمیوه گیری‌های موجود در بازار است. البته این دستگاه از قیمت متعادلی برخوردار است و یک میان رده به شمار می‌رود. دلیل این امر نیز امکانات متوسط اما کاملا کافی به کار رفته در دستگاه است که نیاز یک خانواده معمولی را کاملا برطرف می‌کند.

جنس بدنه این دستگاه از آلومینیوم است و به همین دلیل زیبایی ظاهر دستگاه کاملا تضمین شده است. مخزن 1.5 لیتری آبمیوه گیری به همراه مخزن 3 لیتری مخصوص تفاله باعث می‌شود که بتوانید در هر دور آبمیوه گرفتن بتوانید حداقل از 6 نفر پذیرایی کنید و در عین حال دردسر پر شدن مخزن تفاله را نیز نداشته باشید. تیغه آبمیوه گیری Kenwood JE880 Juicer مانند اکثر دستگاه‌های آبمیوه گیری روز دنیا از جنس استیل ضد زنگ است که دردسر زنگ زدن تیغه را ندارد. این دستگاه 2000 واتی بوده و می‌توان گفت که جزو قدرتمندترین نمونه‌های بازار است. قدرت بالای این دستگاه موجب می‌شود تا با صرف مدت زمان طولانی برای آبمیوه گیری نیز نگرانی بابت داغ کردن موتور دستگاه نداشته باشید.





:: برچسب‌ها: بهترین مارک آبمیوه گیری ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: